suck

skriver med en hand.

skulle oppna en dorr idag men dorren var tydligen stangd helt sa jag lyckades sla vanster armen rakt igenom en glasruta.

vilket slutade med akutbesok eftersom de sag ut som att ja hade forsokt skara upp hela min vanstra handled.

gick ej att sy pa akuten en sena var av sa upp pa operation o lokalbedovning.. tog 1.5 timme. nu har jag gips pa vanster armen, maste byta till skena nasta vecka, ta stygn om 10 dagar och borja jobba tidigast om 6 veckor...

ska hora om ja kan borja tidigare om ja kan vara koordinator lr sa.


roligt..

far ej kora bil; skriva sms pa data inget...


maste se de som att jag har bara en arm...

sa missade flyget hem..

Kommentarer
Postat av: Camilla

OJ oj o oj din stackare. Det lät inte skönt det där du. Hoppas du inte har alltför ont. Blää. Passa på att ta det l ugnt nu när du är sjukskriven istället. Snart kan du inte det längre :p Kram"

Postat av: Ingela

AJ. Ta hand om dig nu, inte bra det där, undrar hur många man läst om som gjort samma misstag som du, man öppnar dörren med handtaget kvinna. Akta dig :)

Passa på o vila nu, haha, snart är det slut på allt vad vilande heter.. :P

2008-07-09 @ 07:06:52
Postat av: Jenny

Oj hörrö, inte så smidigt.. som sagt, passa på att vila under de här veckorna.. det var kanske meningen?

2008-07-09 @ 21:27:53
URL: http://nynne.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback