Jobbar kväll.

Sitter på jobbet för tillfället.
Hade beslutsångest igår. Skulle ja ta tåget till Västerås eller till Yttermalung? Ytter kostade 10 kr mindre och jag fick åka hela vägen hem gratis.. Åkte til Ytter.

Där hämtade Malin, Elinor och Marita upp mig så åkte vi till Berge. Kikade runt. Ner till tjärn och lämnade grejjer och sen upp till upprämmen för att bada. SKÖNT!!! Var jag, Monika, Elinor, Malin, Thomas, Jesper, Joel, John och Sanna. Tillbaka till Monika för att äta kyckling och ris och sen upp till skolan för att titta på när de kastade med lite eld och ngn fakir kom o slukade svärd etc.

Mer än 80 pers betalde in sig. Helt ok för att vara en 2 km lång by med typ 10 invånare. Lol =)

Föressten så var vi alla släkt med varandra på ett eller annat sätt.
Ner till tjärn och sov.

Fick knappt plats i sängen. Är ett pytterum. Två sängar med bord emellan. Noll space. Vi sov där fem pers när vi var barn. HAHA.

Upp tjugo över åtta när morfar väckte mig och jag fick blåbär och mjölk till frukost. Mycket gott =)

Körde hemåt. Åt lunch i sura. Hem, duschade och nu är jag här.


Suck massa att ordna i stugan.
Måste målas om. Både stor och lillstugan och dasset. Lillstugan behöver nya fönster. Vi behöver ev nytt tak tror jag.

En gunga behöver vi få dit. En resesäng.. =) Men det ordnar vi nästa sommar för då ska vi fira midsommar där igen.

JAg, morfar, Bart, Bebis, Mamma, Mikael, Kamilla, moster, Jesper, Mosters karl, Elinor, Malin, Monika, Elinors karl. Sen sa Åsa att de skulle så klart vara nere hos Kalle då så vi blir nog många flera =)

Då behöver vi dona så alla får plats.

Dock har jag inte bjudit alla en eftersom det är ett år kvar men det hinns =)

Behöver storstäda där med oh tvätta sängkläder.
Ska upp en helg i september så då tänkte jag åka till Malung och tvätta hos Malin.

Kommentarer
Postat av: Syster

hahaha, om jag åker dit så lär jag inte åka utan Frej ;)

2008-07-26 @ 18:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback