Jag lyckades.

Vaknade och antar att klockan var halv nio. Men sa till mig själv att klockan är minsann bara sex så jag måste sova mera. Fungerade tydligen för vaknade efter tio =)

La mig kvart i elva igår. För att sova. Somnade väl ett eller så.,

Borde väl kanske gå o duscha. Ska ut med Emma till Erikslund så jag kan tala om för min karl vad en maxicosi kostar här. Om han ska köpa den här eller i Sverige.
I morgon ul sen kör han till belgien igen och vi ses inte på en månad. Nej inte förens 23 augusti när jag flyger till portugal.

Ska bli skönt. Behöver tid att vänja mig vid att vara två. Att inte diska som jag vill eller lämna saker vad jag vill etc =)

Sen är jag så handikappad nu. Han har fixat i ordning allt men det är stökigt här. Med mina saker bara. O inte lätt att ordna med det när man bara har en arm.

Nu ska jag duscha så inte Emma dör i bilen av hur jag luktar. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback