Trott pa jobbet

Sitter pa jobbet igen.
Ringer som bara den :)
Har jatteont i magen for jag var dum nog att ata tacos innan jag gick och sov igar. HUr kan man vara sa dum?
men tacos ar gott :) Bara att inse fakta.

Vad kan jag beratta om nyar?
Vi akte hem till Jurgen och Macha och det var val trevligt aven om hon fortfarande ar en bitch i mina ogon.
Nar min karl sa runt 3 att han var full och ville lagga sig da tar Macha honom och lagger armen om honom och vill att jag ska ga framfor dom och oppna dorrar och fy fan.
Sen satter hon sig i bilen och vill att jag ska krama henne. jag blev mattligt acklad.
Sen ber hon mig oppna dorren sa bojer hon sig fram for att pussa han godnatt.
Ja denna harjade kvinna ar inte min smak.

http://www.efteling.com

Dit vill jag aka.
Det har han lovat sa jag kollar priser nu vad som ar bast en helg med hotell eller bara en dag eller hur vi ska gora :)

Tror det blir riktigt spannade dar ;)

I helgen are erotikmassa i varan lilla by och forsta helgen i dec are karneval i koln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback