Trott i ogonen.

sitter pa jobbet. jobbar till klockan sex idag. luktar allmant jatteackligt och har skola ikvall och vill bara sova.

Jag sover inte alls bra om natterna, vet inte varfor. Maste vara sangen eller dessa hus utan na stopp i vaggarna sa man tror husen ska flyga bort.

Hade ju bestamt mig for att aka till sverige o jobba i sommar och sa kommer karln hem och ar sa sot sa och dom ringer mig fran aalst igar och vill att jag kommer dit pa intervju pa tisdag om sjukskoterskejobb.
Har mailat Ylva och sagt att jag svarar senast pa onsdag nasta vecka.

livet ar komplicerat.


Sen are nagon liten javla hoer  som tror att hon ar nagot och snackar skit.
FY FAN
och se skillnad pa tyska och hollanska folk!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Du vet, vissa människor har inga egna liv så då måste de förgylla sin tillvaro med att nästla sig in andras liv ihop om att deras värde som människa ska öka och att dom då på ngt sätt ska kunna se sig själva som bättre människor.

men, vad vet jag ;)

2008-01-24 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback