Sverige sverige avlånga land.

Har haft en toppen helg i Sverige.
Emma hämtade mig i fredags dock var flyget lite sent men iaf. Hem sov. Vaknade sex av att Lava strök mig över kinden och la sig bredvid mig och sen gick hon upp.
Hon kom tillbak avid tio och talade om att mamma sa att vi skulle äta frukost.

Jag och Emma var ner på stan. Handlade kläder, hem med en bok till Viggo. Ut till Hälla och sen hem igen. Färgade hår så nu är de lite trefärgat svart,rött och brunt :)

Sen kom Malin och Arnout och vi började dricka. Anna-Karin och hennes syster kom och sen körde Häll ner oss på bmb i Arnouts nya bil.. En minibuss utan säten bak typ. Eller en skåpbil eller vad man vill kalla dom.
Häll satt fram och vi andra satt bak och sjöng vackert på fader abraham och dylikt.

Krogen var skoj. Arnout fick killragg. Jag och Malin fick någon stackare som var på mig så jag kysste henne så han kommer tillbaka och säger "En gång till" jag kysser henne igen och han flämtar "tack" och jag säger "har du något att runka till nu eller?"  "ja" Svarar han.

Sen så tackade han oss för kvällen. Till mcd och subway och sen hem till Emma. Pratade med Arnout halva natten.

Haft slapp dag idag. Handlat max och ätit och tittat på grandmothers boy eller vad fasiken den heter. Rätt rolig film faktiskt.

Sitter just nu och väntar på att flyget från brussel ska landa. Sitter precis vid gaten och ser två tullpoliser (antar att dom är poliser) Som väntar på flyget. Antar att de väntar på någon som är på flyget.

Jobbigt och bestämma. Ska jag flytta hem eller inte. Hela helgen har det känns som att så klart jag kommer hem just nu har jag ångest igen. Men det kommer ordna sig. Allting kommer ordna sig. Har flyttat hem lite saker och så.

Nu ska jag sluta blogga och studera tullen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback