Sommar, sommar o sol

Ja det kanns som att sommaren ar valdigt langt bort men det ar den inte.
Fick mail idag om att jag kan jobba pa mava ifall jag vill det. skulle garna aka hem och jobba maj, juni, juli och fram till runt 20 augusti ch sen flyga till portugal och ha semester med karln och aka bil hem och sen lasa hollandska pa heltid.

Ska forsoka fa igang ett samtal om det ikvall med karln men vet int ehur det kommer ga.

men da behover jag inte panikbestamma om varat forhallande vi far lite distans och ja ni vet.

Emma ar kar i mig. det har hon berattat. jag ar kar i henne med tror jag :) lol.
barnfasoner.

Emma hur gick det med kycklinggrytan. Ingela ar nyfiken :)

Aks bli frisk nu.

Jag hatar mens.

Emma du borde skriva en roman

ska jobba vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback