som mina planer

ser ut nu sa kommer jag hem till sverige i maj och jobbar over sommaren. flyger till karln i augusti och spenderar nagra dagar med hans o hans vanner och borjar sen pa universitet for att lasa spraket den 27 augusti.
men mycket kan handa.

Skickade sms till min karl och ville att han ska boka doktorstid for mig for en vanlig rutinundersokning HAHAHA han svarade ar det farligt? ar du doende?? :) stackarn kan inte vara latt o vara karl.

Trott som fan ar jag. somnade efter jobbet igar i tva timmar och sen vaknade jag for att data med ingela som aldrig kom online eftersom hon sov :) och sen  somnade jag igen fore tio och dromde mardrommar hela natten.

Vi aker till luxemburg inatt och sen aker vi till till kempervennen i holland over alla hjartans dag eller sista helgen i februari.

Borjar ju min integrationskurs i 23 februari. Jihaa. Ser inte fram emot det :) men ska sakert bli bra.

Karln har kopt paket till mig skrev han :) trevligt va :)

men men ska arbeta vidare ska ga pa samtal om jag skoter mig eller inte om Atta min. Noll lust med det.

Skola ikvall ingen lust med det heller :)
vill bara sova. far sova i luxemburg i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback