Ont i magen...

Har fortfarande ont i magen och mar illa. Inte ett dugg skoj? Har nog akt pa magkatarr..
Jag har aven ont bak pa hoger sida i ryggen hogt upp, typ dar man kan tanka sig att lungorna sitter. Jag hoppas att detta beror pa att jag har sovit daligt eller att jag sitter daligt.
Vet inte, vart lite battre nar jag stod upp.

Vet inte hur jag ska gora.

Ska aka hem till Sverige over helgerna 18-20 och 25-27 januari iaf.
Har mailat Ylva, Anette och resursen och hort om de behover na folk sa jag kan jobba extra och ska aven ta med mig lite saker hem.

Vet inte vad jag vill langre.

Maste tanka och tanka och tanka.
Ar sa trott, har skola ikvall, vill inte ga egentligen men jag maste.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Du är inte van vid stillasittande arbete gumman.
Du måste sträcka på dig mellanåt.
Har ni möjlighet att få massage på jobbet? Ta vara på det isåfall.
Rör på dig en gång i timman minst. Ta en paus o gå runt lite, o sträck på ryggen. Det lindrar. :)
*veta hur det är att sitta hela dagarna* :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback