Mar lite illa....

Misstanker att det ar fran balen jag drack igar, eller ja inte balen men all frukt som var i den so jag tryckte i mig.

Tog taget hit 12.30 igar  ohc kom fram 14.55 eller natt sant. Tur att avstanden ar korta men det tar tusen ar med tag.
Kakade Steffs hemlagade pizza och sen cyklade vi ivag till henns van. Fick lana hennes karls cykel sa har mattligt ont i underlivet idag :)

Men kanske ska beratta att jag aven har ont i hoger hoft och i vanster fot eftersom jag ar miss klanting. skulle stanga bildorren i fredagsnatt nar vi skulle sova och ibland sa maste man ta i sa jag tog i for kung o fosterland... men denna gang behovdes det inte sa jag ramjlar, landar pa hoger hoft och far foten emellan dorren o bilen sa jag slar igen dorren pa den. Inte skont.

Hos Steffs kompis hade det samlats 10 glada tjejjer som vantade pa dildokvinnan.

Hon visade upp allt mojligt, massagekramer man kan ata, brostpuder som man kan slicka bort, skumma javla dildosar.

Vid 23 borjade Steff fa ont i huvudet sa vi cyklade hem, satte pa oss mysklader och satt vid datorn och tittade pa ex o kakade nachocheese.

Tankte kopa Emma en vibrerande fisk igar sa hon har sallskap i badkaret. Fisken hade ett jatteleende och tva STORA utstaende ogon, sa vackert sa :)

Ska snart ta mig hem igen. Taget gar 13.06 och ar framme 15.30 eller natt sant. SUCK. MEn Linnea ska ocksa hem till brugge (tror jag) sa hon tanker aka den vagen och byta i gent sa jag far iaf sallskap hela vagen hem.

hittade min gamla hemsida igar som vi gjorde i skolan pa gymnasiet. Kan man krakas eller?

Snart aker jag hem till sverige igen o far traffa mina flickor. JAg blir sa glad.

MEN SKA SLUTA UPPDATERA NU. Jobbigt tangentbord att skriva pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback