Mandag

Nu far jag traffa min Emma om Fem dagar igen.

Fortfarande fundersam. Hade dock en bra kvall igar. Han var snall.. Han maste ha slagit i huvudet.

sitter pa jobbet. Inte ett dugg kul.
Foreslog for karln igar att jag skulle jobba i Sverige over sommaren om jag far sommarjobb pa MAVA och sen komma tillbaka i host och lasa spraket pa heltid. Lat som en ok ide for honom.

Han aker ju till Portugal for festival och jag ska val flyga dit sen och mota han i sant fall.

Har uppdaterat min bilddagbok sa finns lite bilder dar fran i helgen.

Har mens och det suger.

Karln vill att vi aker till centerparcs i holland i februari sa han kan ova att aka snowboard. Han ska aka ivag med sin bror i mars och aka snowboard nagonstans i alperna.. Vill ocska :(

men emma jag saknar dig sa myckte och ingela och arnout och ak och elinor och malin och ja alla.

Och jag vill aka till Indien typ nu.
Tror dock att nagon inte pratar mera med mig. Men sant ar livet.

Kommer sakert uppdatera mera senare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback