Jag ar sa glad idag

for idag flyger jag till Sverige igen och jag har nastan natt den punkt nar jag bara gar.
Han holl pa igar att han kommer inte sakna mig etc nu nar han ar i italien och jag vet inte ens om jag bryr mig langre. Forsokte forklara att han kommer angra sig men icke

This is the end you know
Man, the plans we had went all wrong
We ain't nothing but fight and shout and tears

We got to a point I can't stand
I've had it to the limit; I can't be your woman
I ain't more than a minute away from walking

We can't cry the pain away
We can't find a need to stay
I slowly realized there's nothing on our side

Det dar skrev jag just i ett sms til min karl. och fragade om det ar det han vill hora fran mig..

haha jag undrar om jag far nagot svar.

och jag far aka till sverige idag och jag far ga ut i morgon och jag ar sa glad sa glad

fast jag har lite angest nu for att jag skrev det dar men men.

Kommentarer
Postat av: Camilla

You go girl. Jag håller på dig :D

Postat av: Camilla

You go girl. Jag håller på dig :D

2008-01-18 @ 15:36:50
URL: http://milla81.bloggspace.se
Postat av: Ingela

Säger som ovanstående skribent.
Håller på dig också. :)

Welcome back to Sweden idag. :D

2008-01-18 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback