hmm

Gardagen.

Var ska jag borja. hela dagen var ett helvete rent utav sagt
Karln skulle kora mig till stationen sa att min svarmor kunde hamta mig dar men han orkade inte sa han sa ta bilen sa cyklar jag och hamtar den.
Sagt och gjort kor dit i godan ro.
Har sa klart inte tittat bussar fran jobbet till stationen eftersom det gar bussar hit hela tiden sa maste man ju ta sig harifran. Men icke. Gar en buss kl 12.12 men den kommer en kvart forsent.
missar taget och gar inte nagot tag 1302 sa far ta taxi mellan mechelen och dendermonde och det kostar mig nastan 70 euro.
Kommer till intervjun och blir intervjuad av tre personer som alla vill anstalla mig men jag kan ju inte prata spraket.
Jo for de visste de inte innan. :(
Men de skulle se om de kunde anstalla mig utan att ta fran sin budget och lata mig arbeta i 2 manader och lara mig spraket dar.

men jag har beslutat att jag aker till Sverige tror jag och jobbar over sommaren coh borjar lasa pa universitet i Gent 27/8.
 For att lara mig detta sprak.

JAg vet att vi inte har det bra men jag vill inte ge upp han heller.

Och bara sa ni vet jag har jatteont i tuttarna sa kommer att fa mens snart. Sa klart nar vi antligen ska aka bort i helgen och sen sa har jag diaree sa jag tror hela stolen blir brun snart :'(

Grattis till er.


Kommentarer
Postat av: Ingela

"och sen sa har jag diaree sa jag tror hela stolen blir brun snart :'("

Hahaha, förlåt att jag skrattar, men du är så jäkla rolig :)

Postat av: A-K

Krama

2008-01-30 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback