Funderar dag 2.

Fortsatter fundera.
Kan inte komma nagonstans. Helt last i mina tankar.
Sitter pa jobbet och vill inte anstranga mig. Hur kan det vara sa svart att bestamma sig.
Jag ser ju att han inte mar bra heller sa jag kanske bara borde lamna honom och lata han bli lycklig?

SUCK. Det har suger. Alting suger.
Jag har ont i magen.

Jag vill traffa mina vanner. Ja vill vara glad. Nej jag har inte bestamt mig.



Jag gillar denna

http://tn3-2.deviantart.com/fs7/300W/f/2006/347/c/a/Peaceful_Fairy_by_Zindy.jpg


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Hej!

Förstår att det är jobbigt, att besluta om man ska avsluta en relation är nog egentligen bland de tuffaste besluten man tar i sitt liv. Du får helt enkelt ge det tid, du kommer känna inom dig tillslut vad det är du vill göra. Jag finns här vettu.

Kram

2008-01-11 @ 14:54:44
Postat av: Jeanette Möller

Du måste snart bestämma vad du vill man går sönder inombords annars,var rädd om dig.Vad du än bestämmer dig för så finns ju alla kvar & livet går vidare, jag vet.

Kram från Moster.

2008-01-11 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback