Funderar dag 1.

Fortsatter fundera. Undrar hur manga dagar jag kommer upp till innan jag har bestamt mig.
Borde arbeta, finns mail, full fup och tva loopbacks.

Har gjort mina tva loopbacks nu iaf. Duktiga jag.
Det har suger.

Jag hoppas jag far jobba nagon av mina dagar i sverige extra iaf. Jag glommer bort mit skoterskejobb.

Gardagen.

Jag skriver sms att jag vill ga till en affar han svarar han vill ga pa gymet.
Jag svarar men jag ville ga till Debbie, kan vi gora det fore eller efter??
Sen skriver jag kan du ringa mig.
Inget hander. Ingen ringer.
Kommer hem och ar smasur. Gar o duschar. Han kommer upp o ar arg for hans pappa har skallt pa honom och sagt att han angrar att han fick flytta dit.

vi aker till holland.
Aker hem.
Ater ackliga belgiska frittar och jag sover.

Nu ar det ny dag.
Och jag ska fortsatta jobba.
 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback