Beslut...

Idag ska jag tydligen flyga hem tycker alla. Jag tycker inte det.

Jag vill vara med honom, NEJ jag vill inte ha den elaka sidan.
Jag vill ha det som ar bra. Han ar en underbar manniska aven om han gor mycket dumt.
Kan inte forklara.

Sitter har i valet o kvalet han sager att han vill att jag aker men att det ar mitt beslut och att han ar ledsen.
Svarforaldrarna sager att jag maste bestamma.
Ingela O Emma vill att jag kommer hem.

Flyget kostar massa och overvikten 10 euro pr kg och jag har manga kgs overvikt om jag flyger hem.

Men jag vill stanna. Jag har sjukhus som ar intresserade av mig. Jag kan jobba som skoterska har.

Jag VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej jag ar inte lycklig men jag har varit och jag vill bli.
Han ar den jag vill vara med.

Mn jag vill inte forlora alla mina vanner pga av att jag stannar.

Jag o karln

Ni ser. VI kan vara lyckliga tillsammans och det dar ar nyar.

Kommentarer
Postat av: Ingela

du förlorar ju inte alla vänner pga att du är olycklig, du förlorar ditt liv pga att du är olycklig.
Du lägger skulden på dina vänner istället för att välja att se hur det verkligen är.
Gör som du vill. Du måste välja.

Postat av: Syster

Det är bara DU som kan avgöra om du är redo att släppa Bart och komma hem, ingen annan. Dina vänner kommer finnas kvar oavsett, men det är klart det är tungt för dem att se dig må dåligt. Största frågan är väl, tror du att ni kan hitta tillbaka till det som fanns? Det som skymtas fortfarande ibland?

Bamsekram!

2008-01-07 @ 11:35:32
Postat av: A-K

Du väljer själv, men hur lycklig kommer du att vara med någon som bara är snäll ibland?

2008-01-07 @ 11:36:23
Postat av: Anneli

Hej igen! Jag kan inte tänka mig att dina vänner skulle vända ryggen mot dig, dina vänner är alltid dina vänner vad du än väljer (eller borde vara vad jag tycker). Men du kan nog tänka dig in i dina vänner situation med, hur kul är det att se att ens vän inte verkar må bra och ha det bra? Man vill alltid sin vän det bästa, men det är inte dom som bestämmer över ditt liv. Tänk nu riktigt efter vad det är du mår bäst av. Skulle du trivas och må bra ifall du får jobba med det du vill där? eller skulle du fortfarande vantrivas och sakna Sverige? Är det jobbet som gjort att du velat åka hem eller är det helt andra saker som gjort det?
Jag hoppas du gör det DU vill och det DU mår bäst av.
Kram Anneli

2008-01-08 @ 07:07:59
URL: http://miniego.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback