avd 13

Landade bara tio minuter för sent igår. Min kära Emma var där och hämtade mig, hon trött så hon hallucinerade om älgar och renar på vägen till Arlanda och jag trött som aldrig förr men endå körde hem.
Sov tills Lava väckte mig i morse för att det var dags att mysa lite.

Skrev sms till någon igår att jag saknade hans sms och hade fått ett svar idag "Go To sweden". Klockrent :)

Har inte hört så mycket från karln nu när jag är här i Sverige men det är väl som det brukar.

Jag vet inte hur jag ska göra med allting. Har ju intervju i Belgien på tisdag och ska svara chefen här på onsdag och vill ju så gärna vara med karln.. Men??

Ska äta pizza med emma ikväll.

Har iaf kopplat lite blod och lite trombocyter och lite så.

ätit mat med mamma och syskon idag. trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback