ångest.

Tror karln var full igår för fick arga sms.
Har packat upp mina väskor nu och det känns toppen att vara här men FAN jag har sån ångest.

Nu ska jag åka tillbaka i morgon vilket jag vill men samtidigt inte vill för jag börja komma till den gränsen så att jag blir likgiltig.
Ska skriva till min chef nästa vecka att jag vill ha jobb över sommaren. Tar det slut mellan oss tar det slut fortsätter vi fortsätter vi.

Jag har ju min emma o hennes kids här och ja..
köpte choklad till emma på flygplatsen igår. Nästan 11 euro för en ful jävla ask med choklad.

Men emn.

Jag har ont i magen. det gör ont. och jag blir så ledsen.

Vi ska gå på stan snart.

Sen kommer arnout o malin hoppas jag.

Usch

ångest.

får man kräkas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback