angest igen

Namn: Linnéa
Smeknamn: Léa, Jessie
Födelsedag: 27 oktober
Födelseort: Västerås
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Färgad  svart rött brunt något
Familj:ni
Favorit.mina vanner
Färg: Svart, brunt, beiget, grått
Plats: INDIEN, anjuna beach
Land: Indien, Goa
Film: vet inte
Djur: vet inte

Brukar du.
Kolla dig i speglar: Jhelst inte
Gnälla: JA
Skrika:Det hander
Sova: himla daligt
Ha ångest: Just nu
Vilja dö: Hander
Drömma mardrömmar: Drömmer för mycket såna
Drömma sex drömmar: Dromde att jag gifte mig med D inatt
Klä dig i svart: Alltid
Gå i skolan: Ja varje tisdag och torsdag
Ljuga: Haha jag ljuga?
Hata folk: jo ni finns
Lita på folk: inte manga

Vem.
saknar du: er
Vill du döda: Ingen..
Rörde dej senast: Min kollega Antonio
Vill du slå: hahaha you guess
Kysste dig senast: malin
Kramade dig senast: Steffanie
Skrek på dig sist: karln forra veckan
Vill du vara som: dig
Sårade dig sist: min karl
Gjorde dig riktigt glad senast: Ni i helgen
Fick du sms av senast: karln
Ringde dig sist: karln
Har du.
Skadat någon: Jo
Färgat håret: Ja
Brutit något: armen
Några piercingar: oronen och haft i nasan som har lakt i gen vill dock ha en i mungipan eller vad man ska saga
Tatueringar: nej men vill ha
Egen dator: ja
Gjort bort dig rejält: sa klart
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback