Varfor.

Ar jag sa trott hela tiden? Jag la mig vid halv atta igar och sag ett avsnitt av Greys med pojken och sen sa bad jag han vacka mig nar min tvserie borjade vid tjugo i tio. Han vackte mig men inte en chans att jag gick upp. Sov tills i morse och ar helt slut nu. SUCK.

Dock sa verkar det inte som vi tar oss ivag fran hans foraldrar.
Har i belgien far man sex manaders kontrakt och de far tydligen bara ge de max 4 ggr sen fast eller sparken. Nu sa de till min karl idag att han far 3 manader till och sen far han sluta. Han ar jatteledsen och hans chef ar jattearg och ska prata med sin chef.
Min karl blir ju ivagskickad pa alla utlandsarbeten etc och han vill vara kvar dar.
Dock har jag forsokt overtala han att vi ska aka till sverige bada och att han kan jobba dar. vore sa mycket battre :) men kommer nog inte lyckas.

TROTT.

Har uppdaterat bilddagbok.

Jag tror Emma hatar mig hon pratar aldrig med mig, jag skriver overallt :) eller sa ar hon extremt upptagen.

Ska till Heidi idag och ata mat och sova over dar. Suck sa trott men ska bli skoj o traffa henne igen.

Hejda alles.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh fan.. Ni har väl ingen a-kassa att falla tillbaka på i Belgien antar jag =) Livet går emot en ibland. Finns det inga andra jobba att få för honom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback