Trott

Jag ar sa himla trott och den har dagen borjade inte bra.
Forst ringer Linnea och vacker mig 10 min innan min klocka ska ringa och vill att jag handlar cigg till henne. Visst det kan jag val gora.

Sen ska jag handla mig en smorgas pa stationen och ber om en club och de borjar gora i ordning en crab.

Sen kommer jag till jobbet och har profilproblem och kan inte logga in pa en och en halvtimme. SUCK.

Sen ringer jag karln som ar ledig idag

Han sa jag ar upptagen det ar nagon har som vill kopa jarn
Va?
Ja koppar?
Va?
Ja for 3000 euro?
Va??
Ja jga mailar dig sen

Jag menar vad ar det for konversation?

Sen orkar jag inte flytta hem och jobba och jag orkar inte stanna har :)
Jag vill bara sova.

Vi far se vad som hander?

Helgne har varit toppen iaf.

Jag och Steff var ut och at har i mechelne igaR. vi bestallde welldone kott och fick rott blodigt suck. Jag klagagde lite fint. Verkar som vi hamnade pa ett alkishak.

STOR skal med frittar som vi glatt slukade.

Var avslutning pa karnevalen har igar sa vi gick dit och tittade pa nar de eldade upp en docka???? och sen hem. Jag drakc ett glas vin och sen var jag slut. Skitbakis idag. Haha tittade klart pa en film hemma och sov?.

Ikvall are skola igen.

tack o hej:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback