Svettig och acklig

Jag sitter har och ar bade svettig och acklig.
Borjar dock bli varmt igen. Ska till Sophie ikvall och ata middag och det ska ju bli en upplevelse :)
Hon pratar franska, jag svenska och engelska, hon noll engelska och vara nederlandska ar ju inte att leka med :) men blir sakert bra.


Ar dock supertrott. Vet inte hur jag ska orka. Jag Vill sova. Det ar vad jag vill gora, men vaknar massa ggr pa natterna. Det ar varmt, det ar kallt, jag ar torstig, jag ar kissnodig. etc etc etc :)

snart flyger jag hem for att jobba i sex manader. jag ar helt installd pa att aka tillbaka hit sen. Vi far val se om jag andrar uppfattning sen.

I helgne. Ja jag har inga planer.

Men nasta helg blire centerparcs i holland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback