suck

Jaha då så sitter man här igen.
Var iväg till Oli igår kväll och så visade karln mig ett jättesött hus som är att hyra. Mitt ute i ingenstans :) Så sött så.
Men men.
Sov i bilen inatt. Orkade inte se hans föräldrar. HAHA elaka jag. Vaknade vid nio idag, vi la oss vid elva igår.

Nu har jag en potatisgratäng i ugnen och ska äta fläskfile "varkenshaasje" HAHAH kan det låta fulare?

Vi ska iväg till antwerpen på marknad. Det är en psychadelic marknad eller nått sånt:) svårt ord att stava till iaf.

Har fått sniffa bebis i morse. Debbie och hans bror var här när vi kom hem och de hade lillbebisen med sig.
De har ju sovit på sjukhus inatt för att Oona slutar andas på nätterna. När Debbie kommer dit så andas bebisen jämt men larmet går igång.

HAHA nu rev jag nästan stället här. Tänkte lägga upp foten på elementet men slet nästan ner datorn.

Nu ska vi äta snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback