Sova sova sova

Jag vill sova utan mardrömmar.
Drömmer dock inte de mardrömmar jag drömde förut.

Jag är så trött på allting..  JAg orkar ingenting, jag har ingen lust med någonting.
Varför ska man äta lixom?

Jag skulle så gärna bara få åka till Indien och sitta och titta på solnedgången ensam och vara ifred. Det skulle vara det ultimata.
Men jag känner mig själv så jag kommer väl inte göra det heller.
Men jag hoppas jag tar itu med det.

JAg vill ha en dator. Det vill jag ha. Måste ordna så den blir lagad när jag kommer hem.

Fredag. Kom hem efter jobbet. Sov, badade. Vi skulle på bio men sen fanns inte filmen jag ville så så blir inte någon bio.

Han äter mat med sin mamma. Blir väl film snart.

Smsar med Schnappi.

Kanske borde börja uppdatera på engelska så hon med kan läsa.

Men men
i morgon till Weronica med Linnea..

Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback