minsann

Fick veta att Robin slutade pa mitt jobb idag sa tyckte det ar bast att jag talar om det ocksa.
Sa jag sa att jag tanker sluta den 25 april och jag trodde fan att de skulle borja grina. de vill inte att jag slutar for jag ar en av deras basta agenter. Varfor kan inte nagon bara tycka illa om mig nagon gang och tycka det ar skont att bli av med mig?
Sa jag slutar har den 25 april, flyger tioll Sverige 27 och hoppas jag borjar dar den 28 april och sen sa flyger jag till portugal 20 eller 21 augusti for att ha semester till sista augusti och sen borjar jag pa universitet.

Jag tror jag haller pa att bli sjuk .det RINNER svett av mig och jag kallsvettas och jag luktar riktigt ackligt :'(

men men :)

Sa ar det.

Nar vi har internet igen ska jag ladda upp bilder fran koln.
Kanske tar med i helgen.

ont i magen med och ont i titsen och mensvark kan inte skiten bara borja nu. Det ar fran och med idag till lordag. Hellre nu sa att den ar slut sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback