Lördag.

Har precis vaknat. Var ut efter jobbet med mina kollegor. så trevligt så. Var jag, Stefanie, Mike och Wendy så kom hennes pojkvän Gert och någon mera sen :) Drack alldeles för mycket vin. Wendy körde mig till stationen i puurs så hämtade karln mig där. Hem till Oli, dötrist. JAg gick till bilen för att ringa Heidi och lyckades somna. Vaknade med ett ryck när karln kom och sa är det här du här.


Jo jag har bett han att inte dricka så mycket. Och det är skillnad på full och full. Han var inte odrägligt full. Bara full som alla här i belgien är rätt ofta när de går ut med kollegor.

Minns inte vad ni kommenterade mera. Varför jag är kvar här tror jag det var.
JAg flyger ju hem om en vecka.
Men fortsätter han som han är nu så åker jag tillbaka i augusti.

Nu ska jag gå på toa, sen ska vi till affären, laga tacos, till tom, till gymet och avsluta mitt medlemskap och sen har jag ingen aning.

Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback