Jag ar sa otroligt dum

Jag ar ju sa otroligt dum.

Jag har det bra med min karl, han ar snall och vi skrattar och ler och jag vill stanna med honom.

Sa skickar Diana sms igar och sager att hon smsat D som lagt pa nar hon svarade men sen hade han ringt upp och sagt att hans batteri dog.
Jag messar med Diana och sager att jag tror att D tycker illa om mig.
Tanker va fan provar en sista gang och skickar ivag ett sms till D och far ett svar.

Nu ar jag tillbaka pa ruta noll och tanker alldeles for mycket pa D, vad han gor, hur han mar etc.

Han skrev going Holland in 5 weeks.
Far jag ett enda sms jag vill se dig aker jag till 'Steff' och sager Hej.

Han ar ju bara han och jag kan bara inte strunta i att traffa honom.

Varfor kan inte denna person bara forsvunna ur mitt huvud?

Varfor maste jag bete mig som en galen tonaring sa fort jag hor hans namn.

Han var i en fotoshoot i forgarr for indiska vouge med en slovakisk topmodel som dom flog in fran new york. Vill se :)

Nej snalla nagon sla honom ur huvudet pa mig.

Eller ja.;.

Drommer vidare.

och mailbombar de som svarar mig.
ska trycka i mig lite mera godis kanske och bli ennu tjockare????

Kommentarer
Postat av: A-K

Du får ha en pojkvän i varje land då.

2008-02-08 @ 17:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback