Helgen.

Ja jag slutade da klockan fyra i fredags. Satte mig i bilen, slog igang musiken och lyssnade till gpsen som var installd pa svenska astrid. Jag kor och kor och kor och tillslut ar jag sa kissnodi sa jag vet inte var jag ska ta vagen och detta ar ju ett land utan bensinmackar sa jag stannar pa motorvagen och slar pa varningsblinkers och pissar pa sidan.

Skickar sms till karln och skriver nu kor jag strax over gransen till Holland varpa han ringer och sager NEEEEEEEEEEEEJ du ska inte kora in i holland. Jag far halvt panik. Har 2euro pa telefonen och har inte tid o prata. Kor lite till, kommer till en mack, tankar och fragar snallt ar detta pa vagen till tyskland. jo da minsann de ar det och 5 min senare passerar jag gransen till Tyskland.

Tar mig till Koln. Hittar pojkvannen och vi ater mat. Kottet ar jattegott tills jag tar mig till mitten och inser att det ar fan ratt. Ater inte en tugga till. till bilen och byter om sen hoppar vi pa en sparvagn och tar oss till koln centrum.

Hittar samma lilla pub som forra aret och lyssnar pa tysk schalger hela natten. Karln dricker ol som kostar 2 euro for 0.2dl och jag dricker mina vodka citron for 4 euro samma mangd.

Jag far nagon dryg tysk efter mig och jag sager fint No i cant speak german. Ingen respsons. skriker ich kann nicht spreche deutch varav jag far en lang harang till svar och en glad min. Jag lyckas fatta att han vill ge mig sitt telefonnummer sa vander mig till karln och hanglar lite. Sen gar jag pa toa och nar jag kommer ut star han utanfor och ger mig en lapp med sitt nummer. SUCK..

Karln fick ocksa ragg. en typ 50aring som blev helt fralst i hans dreads. Kort kommer sen.

Lordag.

hittade till ett badhus med hjalp av varan gps och badade. SAAA KALLT men de hade en varm saltvattenpool utomhus sa vi hangde dar. Ivag och parkerade bilen och sen in til koln. Kaka mcd och sen till starbucks och drack frappuchino.

Traskade runt pa shoppinggatan sa jag fick ju lov att kopa tva bhar pa newyorker. Lat oss alska newyorker.

Sen tillbaka till samma pub som pa fredagen. HUr mycket folk som helst.

Tog sparvagn hem och var tillbaka i bilen runt 2. Sov och sen korde vi hem till Belgien igen. Stannade i acahen och gick pa nagon utemarknad. Kopte sangklader. Rosa playboy till mig och svampbob fyrkant till karln.
Snabbduschade och sen till Oli dar folk for en gangs skull pratade med mig. hem och at tacos och sen skulle vi forsoka se oceans thirteen men vi somnade.

Karlns kusin var dar och han ar lite efter (snallt sagt) han har ocksa en son stackars barn och de satt och pratadeom att det ska lamna barnet i fosterfamilj nar barnet sitter i rummet bredvid. Gor man sa?
Ja jag tycker inte om denna kusin iaf.

Karln vill att vi flyttar NU.

Vi ska titta pa hus idag och sen forsoka flytta i mars. Jag aker iaf hem till sverige och jobbar over sommaren sen tillbaka i host.

Japps
Nu sitter ja pa jobbet igen och det SUGER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback