Fredagkväll.

Sitter vid datorn och har ändrat karlns tangentbord till svenskt. Skulle ju dock bli jobbigt för någon som inte vet var tangenterna sitter.

Karln skulle hämta mig kl fem idag men han var ut på en pub efter jobbet så han kommer halv sex aprak så jag knuffar bort han o kör hem och han är jättearg på mig. Fråga mig inte varför. Sen däckar han på soffan. Nu sover han i sängen. Dock skulle jag väcka han vid nio så jag kanske får lite mat. Har bara ätit en jävla baguette idag. Svälter men blir endå tjockare och tjockare. Det suger slak det.

Var nyss in till karlns farmor som bor i huset bredvid och lyfte upp henne med svärmor för hon hade ramlat på golvet stackars tant och då kunde hon inte ta sig upp själv.
Men men.

Önskar jag hade trevligt sällskap och ett glas vin.

*drömmer mig bort*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackare :( Hoppas du fått nån mat i dig nu och att du hittade på ntå trevligt att göra. Kram på dig"!

Postat av: syster

vad fan var det som hände igår? ring mig!

2008-02-09 @ 13:37:32
Postat av: Ingela

Ska bli skönt o få hem dig nu. *krama om*

2008-02-09 @ 14:57:10
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback