fredag och huvudvark

Jag har fortfarande huvudvark. Dock har jag bara 8 arbetsdagar pa det har stallet.

Kanns vemodigt. Jag och linnea ska ut med Weronica i morgon. Jag har karlns bil.
Ar ledig pa mandag for ar karneval pa sondag dar vi bor. Ska hjalpa Debbie passa barn.

Ska till Sophie och ata middag pa onsdag. kommer dock bli svart. Jag pratar svenska och hon franska och vi har last ett halvar nederlandska tillsammans. Men det ordnar sig val med teckensprak.

Har last Emmas blogg och far angest. vill inte att de ska behova krangla. Battre jag sover nagon annanstans da. Barnen maste fa ha sina rum. punkt slut.

Jag vill vara med min karl och enda inte. Jag vill aka till indien

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är inget krångel. Du läser det du vill läsa bara. Det är ditt rum och det vet du!

2008-02-15 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback