forvirrad

Jag tror jag ar extremt forvirrad :)
kommer till jobbet, skriver till Weronica och fragar. Men, var ar Anette. hon ar ju aldrig sen? har det hant nagot tror du :)
HAHA Weronica svarar med glimten i ogat. men Linnea vet du inte att hon har ju faktiskt bytt tur med dig idag :)

Ja just ja. Jag jobbar ju eg 9-5 men bytte till 8-4 idag sa jag kan kora bil. Ska skynda mig hem, vi ska till affaren och handla de vi behover till centerparcs i helgen och sen ska vi kolla pa de primitiva huset mitt i ingenstans vi kanske ska hyra.

Var och at med Heidi igar pa ett litet cafe. Tankte stek med pepparsas och pommes blir bra. men da fick de inte servera potatisratter eftersom man fick roka dar????
Fragade ju har pa jobbet och Weronica visste varfor och det ar for att serveras potatis raknas det som resturang och da far man inte roka. jaha ja sager ni det sa :)

Vad har jag annars gjort? var pa gymet i tisdags och ville saga upp mitt medlemskap men har tydligen skrivit pa for ett ar sa jag maste skriva over kortet pa nagon eller frysa det och har ingen at skriva over pa sa har fryst det i 6 manader.

Annars?

Stefanie ar ledsen for att jag aker hem. Jag med. Det kommer bli bra. vi behover tid ifran varandra. Men kanns tungt och vemodigt. jag vill ju vara har. Kanns skumt.
Men men.

Jaja det var dagens uppdatering?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback