Trött

Sov askasst igår natt. Hon åt och sov bra men inte jag. Kunde inte somna. Det var helt omöjligt.

Bart gick ut med Oli o hans flickvän. Fattade absolut inte varför men han ville så gärna få umgås med Oli så visst.. :) De kom dock inte in på bmb för att Olis flickvän hade inte sitt leg med sig och hon är 32 eller 33. Ja hon ser absolut inte ut att vara under 24 =) haha..

Idag fick Heaven minsann ta sitt första bad hemma.. På köksbordet. Gick alldeles utmärkt.  

badar


Det gick hur bra som helst. Jävla cp blogg. Bara för att jag la kortet centrerat får jag inte skriva vänsterställt nu. Sen skulle jag duscha. Bart hade henne i handduk bara så hon kunde få torka tänkte jag. hör han ropa. Linnéa, har du börjat duscha en. Hon har bajsat på mig =) Då hade hon bajsat i handduken men i hans hand.hahahah =)

Emma och kids kom på besök idag =)

s                                                                                   sss



Sen kom farmor, farfar, faster, Kamilla o Frej över. Helt slut sen. Jag och Heaven gick och sov middag.

ddddd

Nu ska vi ta och äta middag. Bart har lagat pastasås. Mycket gott. Sen hoppas jag på att ja får se harry potter 4 som är på tv sen soooooooooooooooooooooooova igen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst är livet som mamma helt underbart!!! Känner igen mig och minns hur härligt och skitjobbigt det var emellanåt. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback