Torsdag morgon. Eller ja kanske förmiddag?

Det snöar ute..  Sprungit på toaletten lika många ggr inatt.

Bart sover superdåligt.. Sen skyller han det på att jag går på toaletten. Jag tror det beror på att han är nervös. När jag kom tillbaka från ett av alla mina oändliga toalettbesök inatt så hade han lagt sig på min kudde som jag har benet på så när jag försökte ta tillbaka den lite försiktigt genom att dra lite i kudden vaknade han och sa "vad är det, vad är det?" Han vaknra ALDRIG på nätterna. hahha..

Jaja. Ska dricka mitt te, diska, och sen ska jag duscha.. Ska till arbetsförmedlingen med Bart och sen så kommer Emma och hämtar oss före fem idag. Viggo har lucia firande på dagis. Vi måste ju gå o titta.


Pink Floyd - Wish you were here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback