Torsdag eftermiddag.

Har varit på arbetsförmedlingen med Bart.. Han avlustade sin e303 period med Gisela och sen ville hon att vi skulle gå ner och registrera honom på arbetsförmedlingen. Gick ner, tog ett nummer, fyllde i allt vi kunde på datorn och det blev våran tur. Träffade världens BITCH! Ringer Gisela. Vad menar du att jag ska göra med honom? Han  kan ju inte ens prata svenska, han har någon tjej med sig som översätter?!?! Kärring.

Nu så har Bart möte på onsdag nästa vecka och måste ta med sig sitt uppehållstillstånd igen, ett papper från sfi att han läser där etc. Fast vi redan lämnat allt till Gisela, men det duger inte!!!!!!

Blir man arg eller??

jaja det är som det är. Bara att gå dit.

Har även lämnat in mina papper till jobbet, om att jag är sjuksrkiven. Lyckades ju kopiera så att de fick sida 1 två ggr..

Nu har jag badat badkar och ska väl klä mig och sen ska vi iväg och titta på lucia firande med Viggo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback