Tisdag.

Dagarna släpar sig framåt. Igår så var jag iväg till Hallsta med Emma. Plockade upp Piia och sen iväg till Åsby. Hittade en bebis filt jag köpte så nu är Bart lycklig. Hittade ju en i fredags jag blev förälskad i och köpte men han var inte så glad, det var ju inte fleece?? Nu har han fått en i fleece och en orange groda.

Vad gjorde jag mera igår? Tittade på mina bastanta svullna ben, sov middag, gjorde hemgjorda köttbullar, städade lägenheten. Ja mycket givande.

Dock kunde jag inte sova på kvällen igen så efter en timme gick jag upp, tog en tablett och la mig en timme senare så idag är jag lagom groggy.

Har diskat från igår och dricker te just nu. Ska snart duscha och vänta på att Bart kommer hem. Han började på sfi igår. På bäckby. 3 personer i hans klass, han en från irak och en från lettland. förhoppningsvis blir studietakten lite högre ifall de bara har tre elever :)

Ska till BM idag. Har en lång lista med frågor. antingen får hon besvara dom nu annars får hon boka in en läkartid. Herregud så mkt tjaffs de ska behöva vara..

Tycker den lilla kan komma ut på söndag natt eller måndage morgon. Låter alldeles perfekt i mina öron =)

Ja. Nej ska inte skriva något mera. Har ju inget vettigt att skriva iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback