Tisdag före lunch då.

Kunde inte sova igår heller. Jag sov inte på dagen tänkte att jag somnade lättare på kvällen om ja inte gjorde det. Men icke.

Är jättetrött, går till sängen, klarvaken. La mig före tolv. Gick upp fram o åter. Sista gången jag tittade på klockan var hon två.  Men sen somnade jag däremot. Varit på toa två eller tre ggr inatt och nu sista gången var nu när jag gick upp för tio min sen.

Idag tänker jag sova middag iaf. Jag är sååååååååååååååå trött. Hade ont i ljumsken igår med . blä hä. Det gör det svårare att sova för det gör mera ont att byta ställning.

Idag har jag mkt givande på mitt schema. =(
Jag ska diska och laga mat. Inte ett dugg sugen på fisk men får bli det för jag måste slösa på ägg för har massa kvar och utgångsdatum  19/12 tror jag.

Kanske att jag skulle baka något. Karln gnällde häromdagen att jag aldrig bakar.. lol. vet inte vem som vill äta svarta bullar.
men vad ska man baka. det är bara tråkigt.. fast iofs. gör jag det så behöver jag inte klä på mig utan jag kan gå omkring o vara äcklig i min pyjamas så kan jag bada sen.
hmm.

Kommentarer
Postat av: A-K

Baka lussekatter =) Det ska jag göra i helgen och kanske lite knäck =)

2008-12-16 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback