Stulit av Jenny.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram

1. Desperata husfruar
2. Greys Anatomi
3. Ja
4. Nu
5. Vet
6. Jag
7. Inte
8. Mer


8 saker jag gjorde igår

1. Diskade
2. Lagade mat
3. Badade badkar 2 ggr
4. Hälsade på farmor och farfar
5. Satte i bilklädsel i bilen
6. Somnade nog före 12. jihaa.
7. Åt godis. Tyvärr.
8. Spelade wow.


8 saker jag ser fram emot

1. Bebis
2. Faktiskt besök av Tom i helgen.
3. Åka till Indien igen.
4. Åka till Belgien nästa år och träffa mina älsklingar.
5. Få flytta härifrån.
6. Sommar igen.
7. När vi har bättre ekonomi :)
8. Tänker jag inte nämna här


8 favoritrestauranger.
1. Indian Spice (Goa)
2. Spicy Hot Västerås
3. Den där resturangen i Wieze???? =)
4. Där man kan äta potatis i Antwerpen.
5. sen
6. vet
7. jag inte mera
8. Jo napoli pizza i Malung.


8 saker på min önskelista.

1. Att vi är friska och att bebis e de.
2. Pengar
3. Presentkort på massa resor
4. Att hans föräldrar kommer, annars blir han ledsen.
5. Få flytta
6. Att jag får träffa mina älsklingar snart. Både här o där
7. Vet inte.

8 personer jag utmanar: Ingela, Anna-Karin, Camilla F, Emma, Idabus, Sen vet jag inte vilka som mera läser min blogg och har bloggar..

Jaja.

Stan.

Har man ett  tråkigt liv så har man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback