Stulit av Ingela

Ett nytt år är snart här och en sammanfattning av 2008 är skriven.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag fick en dotter.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns inte mina löften tror jag. Ifall jag minns så höll jag ett.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja då.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5.Vilka länder besökte du? Ja.. ? Sverige, Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrike, Spaninen, Portugal, Österrike, Slovenien och Kroatien. Ja det var nog allt..
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009. Nej det kan jag inte påstå.. =)
7.Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 22 december så klart. Oh ja kanske 21 april.
8.Vad var din största framgång 2008? Var väl att föda barn.
9. Största misstaget? Det vet jag inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, skar av en sena i handleden ju :)
11. Bästa köpet? Våran nya bil :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Heavens saker.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, Bart.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Because i got high. Lol.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit mindre choklad.
18. Hur tillbringar du julen? Vi var hos min farmor och farfar på dagen och sen hade vi besök på kvällen..
19. Blev du kär i år? Jag är kär i min Bart.
20. Favoritprogram på TV? Greys.
21. Bästa boken du läste i år? Ja du. det undrar vi alla.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, en cykel :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nopes
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jag var hemma och hade besök av släkten :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej inte vad jag vet.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Ja du.
29. Vad fick dig att må bra? Bart..
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen.
31. Vem saknade du? Jag saknar Heidi och Stefanie väldigt mycket.
32. De bästa nya människorna du träffade? Nya människor? Det vet jag inte. Men den jag har umgåtts mycket med som ja inte kände bra innan är Heidi T.



Jag mår inte bra idag. Vi promenerade till bvc. Fröken går upp som hon ska och allting är bra. Naveln har ramlat bort och hon verkar mest nöjd. Har badat på kvällen har hon.

Efter bvc skullle vi gå till stan. FAnns inte en chans. Tog buss, in på försäkringskassan, buss hem. slockade fullt påklädd i pyjamas o tre täcken och frös så jag skakade.
Mår inte bra. Ska egentligen till Emma på nyår men för tillfället så tar jag mig ingenstans. Vi har sagt ifrån att äta så åker vi dit om vi mår bra. Just nu orkar jag inte umgås med någon.

Bart står på balkongen med Oli och röker cigarrerna Elinor gav honom =) Själv sitter jag här och gör ingenting. Hon håller på att vakna så hon ska väl få lite mat sen ska vi försöka sova igen..

Trött!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men Gumman!! Du ska väl inte bli sjuk heller. Du har väl inte gått och fått nån bröstböld eller annat krångel? Eller är det influensa eller annat skit. Du måste vara rädd om dig och krya på dig!

Ha det gott och så önskar jag dig ett riktigt Gott Nytt År! Inatt är jag tilbaks igen efter en månads ledighet!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback