Söndag..

Har slagit in alla mina julklappar nu men insåg att det saknas någonting till pappa. Ja vi får komma på någonting. Höll på att bli galen innan jag hittade paketen till Mikael och Kamilla. Var ju så länge sen vi köpte dom så dom var instuvade i något skåp någonstans. Mitt presentsnöre tog slut mitt inslagningen så inslagningen är ju inte jättefin.

Dagens fråga.

Heter det:

Adventljusstake

eller

Adventsljusstake.

Det undrar vi alla..

Ska till Emma på tacos idag.. Då slipper vi laga mat. Kan jag göra i morgon ist.

Ska till BM i morgon 13,30 så farmor kommer o kör mig så Bart kan vara kvar i skolan sen ska jag och farmor göra julskinka =)

Jaja allt jag hade att förtälja för idag.

Nej jag har inte fått någon bebis, det är ingen bebis på väg ut. Jag smsar när Bebis har kommit ut så..

punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback