Onsdag förmiddag.

Ja. Har sprungit på toa mellan en gång i timmen och en gång varannan timme inatt med men däremellan har jag sovit jättetungt!!

Forslund skulle ha kommit över egentligen men hennes pojke blev sjuk och nu känner inte hon sig så pigg heller så de får väl bli någon annan dag. .

Var och färgade håret på Emma igår.. Men före det var jag och Bart på hälla. Köpte julklapp till faster och en klänning till mig på Lindex. Det är inte en mamma klänninng men jag får plats i den nu så jag kommer garanterat få plats i den på jul och nyår även om bebis har kommit eller om inte bebis kommit.

Har diskat här på morgonen. Dricker nu te och äter ett päron. Ska snart vika in tvätt tänkte jag, kanske borde duscha också. Bart glömde sin lunch hemma så han kommer hem och äter lunch.

Funderar på om jga ska klä min julgran på eftermiddagen när han är i skolan igen.

Har försökt få tag på Anna-Karin. Hade velat fika med henne på stan men hon vägrar ju att svara så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback