Nintendo wii

Haha spelar bowling med min karl. JAG VANN!! =) Okej.. en gång av typ sex eller nått. Men iaf =)

Shit hel stel i höger arm o axel. Kommer ha träningsvärk i morgon.

Tror nog alla borde ha ett wii...

Suck tiden går så sakta =) Men börjar få ihop lite planer för nästa vecka.

Dr i morgon. Sen ska jag kanske klippa mig med Emma, Sofia kanske ska komma över, Holm kommer på torsdag sa hon och Forslund kanske någon dag..

Sen ska farmor komma och göra julskinka med mig, ev på torsdag kväll. Hon ska ta hand om systers katt måndag - onsdag för de ska på studiebesök till hennes svärmor och hennes karls farmor tror jag det var :)

Kommentarer
Postat av: A-K

På julafton kommer jag oxå ha ett wii =)

2008-12-08 @ 00:41:09
Postat av: Syster

haha, studiebesök? :) Vi ska till mariestad och träffa hans farföräldrar och sedan vidare till Lidköping å träffa hans kusiner :)

2008-12-08 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback