Natt igen.

Bart kom hem vid tolv idag på lunch. Sen skulle de tydligen på julutställning på slottet så jag följde med och satt och drack festis och läste i en bok när han o hans sfi klass traskade omkring. Han lär sig verkligen svenska snabbt.

Sen hem. Förbi Vi butiken på Viksäng och sen hämtade vi upp mamma, tillbaka dit och sen ut till ikea.

Hem och åt pizza.. Sån där fryspizza. Sen gick ja o la mig o läste o tänkte jag släcker lampan så kanske kroppen tror att jag ska vila. Icke. Började spy istället och spydde hur mkt som helst. Sen lika snabbt som de kom gav de sig och vi skulle sova.. Det är nu en timme sen och här sitter jag =(

Jaja. natten är väl förhoppningsvis snart slut.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kanske det var dålig pizza?

Om den har varit fryst förut, tinats och sen frysts igen är ju risken att den är dålig ganska stor.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback