Lördag lunch

Vi spelade mario cart hela kvällen igår och efter det så bowlade vi, jag vann flera ggr i rad och Bart blev inte glad =) haha..
Sen så såg vi på harry potter och sen var det dags att sova. Klockan var väl kanske 2 då. Kunde inte somna. Hade så förbannat ont i vänster ljumske. Somnade kanske fyra - halv fem någon gång =(

Vaknade elva.. Ljumsken är bättre så ska ner på stan med Forslund nu strax och sen ska jag hem och sova middag..

Har fått pannkakor till frukost iaf. Det är grejjer det. Mycket gott!!! =)

Har planerat min föräldrapenning idag. Tänker börja ta ut från 27 december eftersom min sjukskrivning tar slut 26 december. Ja får vi bebis tidigare så får jag ju ändra givetvis. Hoppas inte allt för snart då hela mitt liv ställs upp och ner pga att jag har lön från jobbet nu 2 veckor. eller ja sjuklön..

Har planerat fram till sista april. Vissa veckor 7 dagar vissa 6 så att jag får ut mellan 10500 o 11500 efter skatt och sen så får man ju barnbidrag. Det klarar vi oss på finfint. Sen så åker vi till be i sommar förmodligen ju och Bart jobbar och då tänker jag bara ta så jag får precis till svenska räkningar så får han försörja oss i be och sen i september kan jag börja jobba om inte Bart har jobb. Inte hel tid men en dag i veckan eller så.. Ja det ordnar sig.

Precis vad alla vill läsa om. Hur mycket pengar jag får varje månad. Men jag orkar inte bry mig.

Ska gå ner till försäkringskassan någon dag och se hur det är med bostadsbidrag.

men men hare .


Kommentarer
Postat av: A-K

Är harry potter filmerna bra då. Har lånat alla av min bror men orkar inte kolla på dem =) Prata pengar i bloggen, det brukar ju jag oxå göra, lider du då? =)

2008-12-13 @ 12:42:49
Postat av: Hanna

Men om ni har så ont om pengar, varför prioriterar man då att köpa ett Wii??

2008-12-13 @ 17:04:55
Postat av: Ingela

Jag vill OCKSÅ ha ett wii! :D

Hoppas tomten kommer med det i år .. :D

Vilka frågor, man kan väl ha ont om pengar på olika sätt.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback