Lördag.

Vi har Tom på besök i helgen vi. Mycket trevligt. Igår så drack pojkarna vin och sen försvann de ut på krogen. Kom inramlades vid halv tre och Bart somnade väl vid fyra och jag och Tom satt och snackade till runt fem.

Idag har vi varit på stan och ätit lunch. Skulle handla en ny vardagsrumsbordsduk eftersom pojkarna rökte vattenpipa igår och kom på den brilijanta idén att de skulle lyfta upp kolet som givetvis föll i bitar.. =) och brände hål i min duk.

Jag fick en julgran idag iaf. Inte jättefin men den duger. Den står på balkongen och väntar på att få komma in..

Bart köpte sig ett wii så pojkarna spelar för fullt här i vardagsrummet. Själv ska jag nog sova snart ...

Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj! Tyck till om förra årets Idolvinnare Marie Picasso i min blogg.



http://mariiepicasso.blogg.se/

2008-12-06 @ 21:59:28
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/
Postat av: ulrika

Hmm, men vännen.. Låter du dem röka vattenpipa hemma hos dig, var du hemma? Med bebisen så nära? Jag vet iof inte mycket om att vara gravid,... men rök är väl inte så bra? Fast det är väl så mycket som inte är bra iof att det är svårt att hålla ordning och koll på allt. Jag hoppas att du mår bra i alla fall, läser att det är väldigt nära nu. Jag hoppas att hur och när det än blir att ni får en bra jul och nyår. Sköt om dig!!! (se det som omtanke.. jag hoppas att du inte tar illa upp av min kommentar)

2008-12-11 @ 16:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback