Gott Nytt År alla.

Jaha då var det nyårsafton igen. Vi skulle ju som sagt ha åkt till Emma men känner mig fortfarande inte tiptop.. Så jag hoppas dom får en underbar kväll.
'
Bart fick gå upp mitt i natten. Oli och Winnys flyg ändrades till halv åtta på morgonen så de åkte halv fem i morse. Han var väl tillbaka vid halv nio eller så och då så sov vi alla till tolv någon gång. Fröken har ju varit vaken halva natten. Hon somnar så fint i sin säng så men sen efter hon vaknat o ätit o haft sig vägrar hon somna där.. =) Vi försökte i 3 timmar inatt.

Mamma kom hit idag efter jobbet och tog hand om Heaven så jag och Bart kunde åka till affären. Helt slut när jag kom hem. Skulle egentligen vilja gå och sova nu men jag antar att det inte är särskilt artigt av mig.. ..

Men men.

Gott Nytt År Alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback