Fredag morgon

Tur att jag har så mycket fantasi här i världen. Med mina rubriker menar jag..

Sovit bra trots att jag vaknat ca en gång i timmen för att gå på toaletten.. Hur mycket kan man gå på toaletten egentligen. Tror jag har sovit i drag eller så.. Jätteyr i huvudet =) Vid åtta i morse när jag gick upp på toaletten så gick jag rätt in i väggen. hah.. sen vid tio med.. nu börjar det dock bli bättre.. Men drar fint åt höger när jag ställer mig upp.

Här kommer det ingen bebis iaf.. Men Arnout har ju talat om att de har tid att komma nästa helg så vi får väl vänta en vecka. lol..

Bart är i skolan idag med. Han lär sig så mycket så..  Men Lava trodde iaf att han behöver lite mera träning innan han kan läsa någon godnatt saga.. haha =)

Vad ska jag göra idag då? Skulle ha gjort julskinka med Farmor men hon är förkyld och har ont i halsen så hon vågar inte hälsa på mig ifall hon smittar mig. Så vi ska göra det på måndag eller tisdag istället.

Har ingen som är ledig som kan hälsa på heller. Kan ju iofs vika in tvätt. Dvs alla trosor/strumpor som ligger på gästsängen. Men NEJ. Ingen lust alls.

Snöar gör det ute med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback