annandan.

Vi har haft en riktigt bra natt. Jag och Heaven gick och sov efter nio någon gång. Jag frös så jag skakade, sov med tre täcken, en filt o strumpor. Feberyrade deluxe.. Men men.

Hon vaknade vid tolv, Bart kollade blöja och sen kom han med o la sig och vi såg på That 70´s show i sängen medans hon åt. Sen sov hon till 05.20. Bytte blöja, åt och hon sov igen 05.55. Skönt. =) Så nu har jag just duschat och nu dricker jag te. Vi ska vara på återbesök kl 9.30..

Hade tänkt gå dit men ser så grymt kallt ut så vi tar nog bilen. =)


Tack alla som grattat!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Men du har du feber eller fick du bara frossan? Man får efter en förlossningen en ordentlig frossa som är as jobbig....om du ej hade feber är det normal....Kroppen ställer om sig i hormonerna enligt min läkare .....

2008-12-27 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback