Trött.

Var så extremt trött igår. Fick ju gå upp tidigt på ledig dag för att gå till sjukhuset. Blev dock av med gipset. Ska ha skena i två veckor o därefter när jag anstränger den. Kommer jobba dag fram till utbildningsdagarna och sen gå på nattschema igen så att jag börjar med ledig vecka.

Käkade kina med Forslund igår.

HAde besök på em. Morfar, farmor, farfar, faster, mamma, syster och systers karl kom över. Morfar köpte smörgåstårta. MYCKET GOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var ute o handlade med mamma på kvällen o. Så trött!!!
Vaknade vid 11 för att gå på toa ohc sen kunde jag inte somna om =( Var upp vid halv ett och åt för då var jag extremt hungrig. Läste en timme. Men nej. Klockan var nästan halv tre sista gången jag kollade på klockan.

Kläderna till Ingelas bröllop har blivit för små.

Ska klippa mig idag 15,15 sen köra till Borlänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback