Trött.

Jag är en trött människa. Jag gör inte mycket mera en att sova.

=)

Igår kom Jenny hit från Malung tillsammans med en kompis och sov hos mig. De var och såg på Takida och hade efterfest...
Jag ägnade kvällen till att umgås med Emma och inte göra någonting. Liten sparkade på Emmas hand iaf men det dröjde en stund. Men men.

Idag var jag ut på Erikslund med emma o hennes kids tittade på maxicosis men den Bart vill ha finns inte här så han får nog beställa från Belgien istället. Sen gick vi en vända på marknan. Mest skrot. Köpte strumpor till Bart så jag kan slänga hans fula tubsockor.
Sen sov jag. I fyra timmar. Ska jobba inatt. Som ssk igen. Undrar om jag vet hur man gör. Har inte gjort det sen i juni =)

Men ska nog gå bra.

Nästa vecka massa jobb. Har fyra ev fem extra pass nästa vecka. Tur att man åker till bulgarien snrat =) och att extrapassen ger MASSA pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback