Tråkig människa

Jag måste nog uppfattas som en rätt tråkig människa. JAg gör inte mycket.
Vad har jag gjort den här veckan? Jobbat torsdag dag, umgåtts med Emma på kvällen. Fredag jobbat kväll. Lördag jobbat dag. Sen sovit middag sen till Emma. Idag jobbat dag och sen sova så kanske Emma kommer över.

I morgon ska jag hämta ut min bil. Tisdag jobba dag, onsdag kväll. Torsdag och fredag till sätrabrunn på utbildningsdagar.  Sen på lördag morgon flyger jag till portugal.

Ja det var väl allt.

Fick ett otippat sms inatt från en otippad person om att jag var vacker :) då blir man iaf glad klockan halv fem på morgonen.

Kan ju gnälla också. Har inga pengar, miljoner med räkningar och får dålig lön. Men nästa månad blir det bättre.. Får han stämpla tre månader så kan jag ju spara så vi har pengar till sen med.

Nu ska jag arbeta.

Tack o Hej.

Kommentarer
Postat av: A-K

Om du är tråkig, vad är jag då? Som inte gör nånting alls, du jobbar, reser och träffar vänner iaf =)

2008-08-17 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback